woensdag 8 april 2009

Blog 9

Een posting met visie, dat vraagt nochal wat. Ik gebruik internet wel voor dingen maar ik word daar (meestal) niet blij van. Wat ik wel reuze handig vind is dat je met de hele wereld contact kunt maken op een tijd die jou uitkomt. Maar ik hoef niet zo nodig met een weblog op het net of een fotoalbum. Nieuwe toepassingen voor de bieb zijn lastig want het gaat al snel om inhoud en die is vaak van een ander dus blijft het maar een beetje doorverwijzen naar. Misschien is het opafstand kunnen werken hier een beetje een ondergeschoven kindje. Ik zie het wel voor me in de zomer zet je een komfortabele klapstoel aan de Schelde en inloggen met je laptopje terwijl de schepen in de verte langs schuiven. Geen kosten voor licht en airco, geen geluiter bij de koffieautomaat en geen rookpauze dat moet toch tot een hogere output leiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten